Sovproblem

Usch va svårt det har blivit att sova!! Och det är inte tack vare graviditeten.. Nichlas har blrjat snarka så förbannat högt, börjar faktiskt bli lite orolig för ibland får han andningsuppehåll, så jag skulle vilja att han kollade upp vad läkaren säger om det. Nichlas har alltid snarkat men aldrig så här högt, jag har aldrig vaknat av att han gjort det, men nu vaknar jag på en gång coh kan inte somna om.. Inte trevligt för nån av oss, för han blir ju inte heller riktigt utvilad.

Igår ställde jag på älskade lilla moppen, så pappa och jag tog en premiärtur! Hade funderingar på att åka en sväng idag med, men vädret är inte på min sida. Jävla dimma. Men, kanske är ett tecken på att jag borde ta tag och avsluta städningen som jag påbörjade i lördags. Kanske snarkmannen kan hjälpa till lite också ;) Mirakel händer ju...

Igår var jag även och träffade min underbara jobbcoach. Hon är så snäll och jag kan prata med henne om allt och hon är så glad för att vi är gravida igen. Vi diskuterade lite om att jag ska hitta något sommarjobb, eftersom det verkar inte bli något på Swedavia. Visst är det bra att få jobba lite i sommar, men jag är ju så sent ute så jag tvivlar på att det kommer finnas något. Helst vill jag ju ha som förra sommaren, jobba några timmar varje dag typ. För sommaren är ju verkligen underbar! Och egentid kommer ju inte existera efter november hehe, men det gör mig ingenting.

Kanske man ska ta och göra sig lite lunch så man får den där bortblåsta energin tillbaka och orkar städa..

Hej hopp!


Kommentarer
Postat av: Helena Rendahl

Hej Maria, när är det ni ska ha?=) Lycka till,tänker på er! Kram

2011-04-26 @ 12:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0