Amningsstrul

Ja en tid nu har ju Bell haft fruktansvärt ont i magen. Vi har ju testat det mesta men inget vill funka.. BVC tanten går det inte ens att kommunicera med så henne har jag inte frågat nå mer utan jag har grubblat och funderat och kollat upp själv. Och kommit fram till...

Jag har på tok för mycket mjölk, vilket resulterar i en stressad bebis eftersom hon inte hinner svälja och får därför ner massa luft, sen får hon bara i sig förmjölken, blir mätt och sover bara en timme om ens det eftersom förmjölken inte mättar lika länge. Nu har vi iaf fått verktyg till att försöka få till mat situationen.. Liggamning ofta, mjölka ur innan, högt läge på huvud om jag inte liggammar. Så nu testar vi ett tag med detta. Men funkar inte det här kommer jag gå över till ersättning och endast försöka amma för närheten och för att hon ska känna sig trygg.

Sådeså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0