Dåligt med tid

Ja man kan tro att jag har all tid i världen att blogga eftersom jag mestadels sitter i soffan och ammar, men det är det som är hindret, jag når ju inte tangentbordet.. Här får ni iaf lite från mobilen bara för att jag är så snäll ;)

Ja det händer väl inte så mycket just nu, sitter mest med en bebis sugandes på bröstet och då är man lite förlamad, speciellt eftersom hon verkar tycka det är underbart att äta minst varje timme på dagarna och helst hela kvällen. Det tycker inte jag dock, för jag vill faktiskt kunna göra saker både utanför och i hemmet utan en bebis fastklistrad i mig. Det har visat sig svårt, men vi har börjat introducera ersättning nu i små mängder så förhoppningsvis ska det bli lite ändring framöver. Tanken är att delamma..

Vad annars då, jo, N har fått jobb! Extra såklart annars hinner han inte med skolan, så han ska jobba nu i jul och sen varannan helg. Kommer bli trist hemma och troligt ganska bökigt med bebis och hund men det ska nog lösa sig det med. Superglada är vi iaf, för pengar behövs. Alltid.

Inte bu i helgen men nästa ska jag, Bell och baby upp till sulå. N ska jobba, skriva tenta och gå på aktieklubbsmöte så då kan vi hälsa på momme och få lite trevligt istället för att mögla hemma.

Äh nu orkar jag inte skriva mer.

Hej.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hon är så otroligt söt!

2011-12-09 @ 20:41:48
URL: http://emmastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0