Mer och mer

Vi går mer och mer över till ersättning på heltid. Resultatet? En gladare tjej.. Och det resulterar ju i gladare mamma och pappa. Dock så tror jag brösten ska ska sprängas vissa tillfällen, speciellt på natten då jag inte vill pumpa tack vare att pumpen låter som en slagborr. Så jag lättar lite på trycket för hand istället. Funkar några timmar :)

Vi närmar oss dagen D, Neo's 1 årsdag.. Och det är verkligen med oro jag hankar mig fram till dess. Kommer bli en jobbig dag, hela julhelgen kommer gå upp och ner, men just 26e kommer ta hårt. Helst av allt vill jag nog ha min mamma här, eftersom att N jobbar hela dagen. Men dom ska till fjällen då om jag inte minns helt fel.. Vi får helt enkelt se. Jobbigt kommer det bli och jag kommer inte kunna stå för vad jag vräker ur mig om någon säger nåt, heller inte om nån ringer och jag verkligen inte orkar lyssna på nån annans fjuttiga problem. Julen har alltid varit jobbig, efter skilsmässan såg jag aldrig riktigt fram emot julen, ich bättre blev det ju inte efter Neo.

Nog med känslor så här mitt i natten. Ska njuta av vår perfekta dotter, Neo's lillasyster. Älskade Bell!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken söt unge ni har!

2011-12-20 @ 21:12:17
URL: http://emmastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0