Produktiv

Ja mina vänner, idag har jag hunnit en del. Klev ju upp relativt tidigt, när N och Bell hade vaknat vid halv elva tog vi en promenad hela familjen till sörberge och handlade. Kom hem och fortsatte mitt projekt "rensa skrubben", som jag varvade med att plocka undan och dammsuga i v-rummet. Har tvättat och hängt två maskiner tvätt, och även tagit hand om en mammig tjej. Pappa dög inte riktigt idag tyckte hon.. Så ja.. En produktiv dag. Avslutade kvällen med att se film med min underbara syster som var aningen less på samhället och hur det har blivit. Och jag kan inte annat än hålla med henne.. Sparka på de svaga som redan ligger, huvudsaken de rika och invandrare får det bra. Det är dagens Sverige det. Börjar bli dags att emigrera... Finns nåt land som tar lika bra hand om invandrare som Sverige gör? Tips mottages isåfall. Jag känner iaf verkligen med min syster, nu är hon helt plötsligt inte så pass förståndshandikappad som hon var förra året så nu måste hon skaffa jobb eller gå på soc. (och det kryllar ju av jobb för yngre) För inkomsten hon haft från FK i de senaste 4 åren is no more.. Skanfuckingjävladal!!!

Nu till något trevligare.. Bell gav ifrån sig sitt första skrattljud idag! Hittills har hon ju "bara" gett oss leenden, men idag la hon till ljud. Och jag lovar att tårarna var inte långt bort. Vilken ovärderlig liten skatt vi har!!

Nä sova var det ja.. ;)


Kommentarer
Postat av: Emily

Vad söt hon är:)

2012-01-16 @ 20:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0