Busy busy

Som ni vet var vi ju på ul igår igen, fick ju även träffa en annan läkare. Fick samma läkare som ringdes in på julafton för att bekräfta lilla Neo's död. En underbar läkare som tog min oro på allvar så vi kommer få igångsättning i v.37+0... Om.... Bell lyckats vända på sig, eftersom hon nu ligger med huvet uppåt. Så på måndag blir det nytt ul för att se om hon kan själv under helgens gång, annars blir det nog vändningsförsök nästa vecka, lyckas det så är det kontroll av tappen och livmoderhalsen den 24e, är jag mogen sätter de igång mig 25e el 26e.. Inte mogen så får vi ny kontroll efter några dagar och så fortsätter dom tills jag är mogen.. Kan ju erkänna att jag är väldigt nervös över ett ev. vändningsförsök.. För lyckas inte det vilket är 50% chans så blir det ju snitt. Vilket jag helst inte vill.. Fast bara hon kommer ut levande och frisk är jag ju överlycklig! Så ska inte gnälla, men orolig är jag. De närmaste två veckorna nu kommer vara ganska påfrestande, både fysiskt och psykiskt.. Men har jag klarat allt annat med denna graviditet borde jag ju fixa det här med..

Nu vill jag bara ha ut våran älskade bebis levande!!! Så om ni vill vara så snälla och fortsätta hålla tummarna för oss :)

Dags för sängen!

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0