Sista UL

Imorrn är det dags för sista UL, även sista försöket att övertala läkaren om igångsättning.. Åh håll tummarna för mig. FÖr jag orkar verkligen inte mer! Har haft ont inatt, typ som kosntant mensvärk. SÅ det är väl troligen bara att fröken fixerar sig, hade det varit förvärkar borde de ju komma och gå m,en det här var ihållande. Blev bättre imorse men har känt det hela dagen och gör det ännu. Idag har jag hunnit mde lite saker. Varit med Malin på Arken, sen kom min underbara pappa hit och monterade hyllor i badrummet och skruvade upp rullgardinen i sovrummet. Efter det käkade vi tillsammans, sen dess har jag tagit mig i kragen och gjort klart mobilen som jag började på när jag väntade Neo. SÅ nu hänger den ovanför skötbädden. Blev ganska nöjd, den är inte vackrast i världen, men jag har pillat med den helt själv och är väldigt stolt över mig själv faktiskt. Just nu är det en liten tjej som hickar för fullt i magen, och den fyrbenta liggerbredvid och snarkar. Ska ta och hoppa i säng nu men om jag kommer in på bloggen med mobilen så slänger jag in bild på magen och på mobilen. Ville inte funkar förut så vi får se... Natti Natti! Åh btw, så stavfel m.m beror på en stor mage i vägen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0