Vecka 34+0

Det verkar som om tiden går fort, men när det kommer stunder som just nu så går tiden i snigelfart. Hade jag inte haft dopplern nu så hade jag förmodligen gråtit.. Vaknade för en timme sen ungefär och väntade på att Bell skulle göra detsamma, men efter 30 min av väntande, buffande och knuffande fick jag ta till dagens teknik. För jag fick inget gensvar alls.. Hittade hjärtljuden relativt snabbt, men eftersom jag vet att hon verkligen inte tycker om när jag har dopplern så har oron inte släppt helt för inget gensvar nu heller.. Ska ta den förbannade sprutan och se om lite frukost går fart på henne. Usch, det här är tortyr... :(


Kommentarer
Postat av: Ida

Du är så fin!!

2011-10-02 @ 19:13:48
URL: http://anemonee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0