Mobilinlägg

Ja det är väl bäst man testar detta då.. Har just nu en sambo som bara ligger och gnyr och gnäller i sängen. Han låter sjuk, som tur är är det bara bakfylla! Så tråkigt bara att han drar ner humöret på mig och jag tappar orken att göra något när han bara ligger en hel dag.

Till något trevligare då, vecka 35 på lördag eller 34+0 om man ska räkna som läkarna. Igår hade jag besök av min fina Ida så vi hjälptes åt att välja Bell's kläder som vi tar med till förlossningen. Eftersom allt börjar närma sig vill jag ju börja "boa" nu så i helgen ska vaggan på plats och kanske bäddas också. Vi har ju fortfarande lite småsaker kvar att inhandla som amningsinlägg och liknande. Tips mottages gärna :)

På något sätt känns det mer verkligt denna gång. N är mer involverad och jag försöker prata med magen även fast jag känner mig som ett fån som bara pratar med mig själv. Men man ska ju tydligen prata och sjunga så bebisen känner igen min röst så det är väl bara fortsätta..

Den 12 oktober får vi äntligen en ny läkare, eftersom jag inte alls kom överens med dinosaurie läkaren så har vi fått byta. Så nu håller vi alla tummar och tår att vi får igångsättning i 37+0.

Nej nu ska jag gå in och terrorisera min sambo ;)

Hej så länge.


Kommentarer
Postat av: Ida

Vet att jag har sagt det förrut, men LÄPPSYL! :)

2011-10-01 @ 09:51:44
URL: http://anemonee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0