Tristess

När fick du veta att du var gravid? Första mars 2011 såg jag något svagt, men fick beekräftat av BM den 3 mars.
Hur gammal var du/partner? 27 och N 35
I vilken vecka var du? 2-3 skulle jag tippa 
Var det planerat? Ja verkligen, dock oväntat att det skulle gå så fort  
Hur tog din partner det?
  Ja lyckan hos oss båda var nog obeskrivlig när vi såg "Gravid" på testet, sen tog oron över tyvärr..
Mådde du mycket illa i början? Nej inte alls faktiskt
Har du mycket halsbränna? Ja oh ja! Novalucul är med mig överallt.
Är du känslig? Ja det har jag väl varit ända sen julen..
När kände du bebisens första sparkar?  Oj, vecka 16-17 kanske
Är du ofta orolig? JA, hela tiden, men mest på morgon och kväll.. 

Sparkar bebisen mycket? 
Ja det kan jag nog påstå, mest på kvällen
När började du läcka bröstmjölk?  vecka 20-22
Har du fått bristningar?  Nja, hade ju sen jag gick upp i vikt för några år sen som bleknat, men inga nya vad jag kan se..
Blödde du någon gång? Ja minst 4 ggr och varje gång var det in på UL för att kolla att allt var okej
 Hur många UL har du gjort? Kanske 5-6 VUL och det kommer bli 5 vanliga UL om inget annat skulle hända nu på slutet. 
När är bebisen beräknad? 11/11-11 Ganska otroligt datum, och det skulle var väldigt roligt såklart om hon tittade ut då, men jag tar hellre igångsättning lite tidigare.
Hur vill du att din förlossning skall se ut? Ja som med Neo skulle inte vara helt fel fast med en bebis som kommer ut och skriker för fulla muggar då.
Vet ni vad det blir för kön? Japp, det blir ju en liten tjej
Vad ska han/hon heta? Bell Ellen Linnea är det tänkt
Ska barnet få några syskon? Ja tekniskt sett så har hon ju en storebror men givetvis vill vi ha ett lillasyskon också
I så fall när? Det återstår att se, känner att jag varit gravid lääänge nu så det blir iaf en paus på ett år..Minst.







Kommentarer
Postat av: Linda

Saknar att ha er som grannar, måste ses nått =)

2011-09-23 @ 11:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0