6 månader och 1 dag

Då har vi passerat ännu en milstolpe. Min älskade tjej blev 6 månader igår. Helt ofattbart egentligen. Vad mycket vi varit med om de senaste två åren. Inte trodde jag att jag skulle sitta här med en tjurig men ack så underbar liten dam, trodde heller inte att jag skulle få så många och fantastiska nya vänner. Fast vi är olika allihopa så är vi så lika! Sanslöst roligt är det varje gång jag får träffa dom och man får liksom ett sorts lyckorus! Man kan prata om ALLT och även om dom kanske inte vill veta allt så lyssnar dom ändå. Det är lite som Norrlands guld. Man få va se' skälv fö' en stönd! ;)

Jag känner mig väldigt tillfreds med livet nu och även om vissa saker retar mig, eller snarare retar gallfebern, så försöker jag ta det som det är och se nått bra i det.

Snart är det dags för dop och det ska bli mysigt, synd att inte alla kan komma men än kan man ändra sig :) man vet ju faktiskt aldrig hur morgondagen blir..
Faddrar är bestämt och från min sida är allt klart nu återstår nichlas del i det hela. Och eftersom han ibland tar skepnaden av en sengångare så finns risken att jag får fråga personen istället. Men det gör mig inget alls. Det som kan irritera mig är människor som försöker bestämma ditten och datten. Sånt gillas inte, det är vårt dop ingen annans.

Nu ska vi tydligen lägga oss så ajöken då. På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0