Gokväller!

Idag har varit en trevlig dag, först babycafe, var några mammor kort däremot ett nytt tillskott, Emma och hennes Simon. Förhoppningsvis blev hon inte avskräckt från att komma igen efter alla diskussioner om dasar och dylikt. Eftersom i princip hela PRO hade fått telegram om att det var påskbuffe till lunch där idag så blev vi inte lika långvarig som vi brukar. Så vi gick till butikliten och spanade och kan hända att börsen fick lida lite. Sen var tanken en promenad, men denna eviga storm tog död på den tanken. Meja höll nog med och lät väldigt bestämd. Så jag och Bell traskade hemåt och hämtade hem den håriga adhd hunden som fått varit med ullis vän Emma. Hemma hos ulli. Rörigt det där. Sen svischade moffa förbi i hopp om att få träffa lilla Bell, hans önskan blev dock avslagen eftersom Bell hellre ville vila ögonen. Pappan kom hem, middag och nu sitter jag här och har dåligt samvete över popcorn skålen jag tryckte i mig till nyaste avsnittet av Gossip Girl, och saken blev ju definitivt inte bättre av de fyra bitarna snickerskaka som även dom bara slank ner till Once upon a time. Katastrof.

Nu har jag iaf fått datum till urplockning av p-stav, 23e april åker den. Och väntar på kallelse från kirurgen om gall operation. Sen den 26 kommer det värsta, sadist nummer 1, den värsta av dem alla, TANDLÄKAREN!!!!!

Nu tänkte jag lägga mig, med tanke på att vi börjat med lite rutiner för damen så som läggdags vid 20, så resulterar det i att hennes tarm är utsvulten vid 02 och sen igen vid halv sju. Så behöver man ALL skönhetssömn som går att roffa åt sig. Nog för att loppet redan är kört och istället för sömn skulle jag behöva gå till sängen med en plastikkirurg med en sisådär 10-12 armar som kan göra en helrenovering över en natt.

Äh, jag är glad att jag får somna med min högt snarkande säljare, och min dyrbaraste skatt i vaggan bredvid. Just ja, fröken adhd i fotändan också ;)

Hoppas jag kunna ge er ett litet leende iaf, godnatt på er!!


Kommentarer
Postat av: Emma

haha sista bilden var ju bara för skön :) och, nej, jag blev inte ett dugg avskräckt :)

2012-04-05 @ 08:04:48
URL: http://emmanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0