Back in business!

Vi är tillbaka hemma igen. Åh så underbart det har varit att komma hemifrån. Norrfällsviken är bra för både kropp och själ. På fredagen när vi kom upp installerade vi oss lite kvickt, Bell var vändans trött så lite ersättning och ner i vagnen så somnade hon ganska snart. Vi fortsatte kvällen på altanen, åt laxknyten, mumsade efterrätt, pojkarna drack några öl/vinglas och vi njöt mest av atmosfären och surrade och skrattade.

På lördag hade Robban bokat tid på golfbanan. Nichlas följde med som caddie. Jag, Andreas, Bell och baby tog en rejäl promenad runt hela viken, strandpromenaden och lite till, när vi gått i ca tre timmar, mötte vi upp herrarna vid hål tolv och gjorde dom sällskap resterande hål. Jag och Andreas flämtade mest, han med sin rullstol och jag släpandes på barnvagn. Allt som allt var vi ute i 5 timmar. Efteråt när vi duschat gick vi ner till fänget, alla var ju utsvultna. Det som var tänkt att bli lunch, blev förrätt och varmrätt. När vi pallrat oss hem igen fortsatte vi bara njuta på altanen.

Söndag var vi alla lite möra så vi blev kvar till kl 18 innan vi styrde kosan hemåt. Innan vi åkte grillade vi och käkade efterrätt. Det som egentligen skulle förtärts på lördag ;)

Varje år säger andreas att " i Norrfällsviken blir man aldrig besviken". Tyvärr har det inte infriats riktigt föregående år tack väder och bakfylla av det manliga könet. Men iår stämde allt, jag fick verkligen ut så mycket som möjligt av resan! I Norrfällsviken blev jag inte besviken!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0