Bruttovikt, totalvikt och tjänstevikt..

Nu när jag klarat A och B faserna på checkers så trodde jag i mitt lilla sinne att C och F skulle va en bit kaka. FEL!!!!
Lika många frågor och fokus ligger på vikter, promillehalter, räkna hit och räkna dit! Det är väl inte nått matte test jag ska klara. Jag hatar att räkna i skallen, det är trångbott där inne så det räcker! Och ni som läser, kommer ni ihåg om det bar många frågor om vikter på teoriprovet, och brukar fickparkering komma på uppkörningen, alltså inte parkeringsruta? För det är ju garanterat med.. Skicka gärna en kommentar om ni vet :)

Tebaks till vikten, .. Bruttovikten that is.


SKJUT MIG!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Var ju ett tag sen, typ 6 år sen jag gjorde provet, och då tror jag det var två frågor om vikt. Jag behövde varken lära mig fickparkera eller ha det på provet men kan fråga min lillasyster som gjorde prov i måndags och körde upp igår! Kram

2012-08-31 @ 06:31:37
URL: http://Hondjavulen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0