Ett organ mindre

Nu är den ute! Gallblåsan är ett minne blott! Kvar är fyra kliande och ömma hål. Allt gick ju som ni förstår bra, kom in 07.30 i onsdags och fick åka hem vid 16 tiden. Aningen drogad och illamående men det var det värt :). La till och med en pizza när vi kom hem på parkeringen. Som tur va så fick jag med såna där fina kräkspåsar man har på sjukan. Sen i onsdags har jag mest sovit och varit allmänt ointresserad av diverse "get well" besökare. Men igår tog jag mig i kragen och drog med hund och barn på 60års kalas. Det fick dock bli en snabbvisit eftersom damp hunden lyckades med att bryta klon 10 minuter efter ankomst. Hunden bandagerad, ja då tyckte Bell att festen helt enkelt inte levde upp till bebis standard så hon la grin sidan till och vi fick snällt rulla hem.

Idag tar vi nya tag, båtklubben firar 50 år så det våras skattjakt, fiskdamm och diverse vuxen aktiviteter på kvällen. Jag och Bell ska vinna vartenda pris på barntävlingar eftersom vi bara är helt awesome! Vuxen tävlingar rekommenderas nog inte till nyopererade så vi låter moffa tävla åt oss då. Kast med stövel, pilkastning och annat galenskap överlåtes alltså till de som fungerar bäst på alkohol.

Nichlas har iaf än en gång visat sig vara min klippa, han har tagit Bell nonstop sen i onsdags så jag sluppit anstränga mig. Så idag släppte jag iväg honom till jobbet så han får lite tid som vuxen igen och inte bara pappa :)

Ja det är väl en liten summering av mina dagar som varit.

På återseende!

Ps. Jag utelämnar bilder på op. såren och låter er använda fantasin istället ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0