Fortsättning..

Jag hann ju inte riktigt skriva klart förra inlägget. Fast just nu är det ganska blankt i den här knölen jag har mellan axlarna. På fredag drar vi till underbara Norrfällsviken igen. Ska bli skönt att komma ifrån vardagen och alla bestyr. Teoriboken får dock följa med, och ipaden ifall jag får nåt infall och kör lite frågor på checkers. Hur går körningen då? Jo det tar sig riktigt bra skulle jag vilja påstå, jag tar mig av och på motorvägen relativt bra. Och min körlärare säger att när jag är säker på motorvägen så bokar vi halkbana och uppkörning :) så det gäller att plugga stenhårt så jag fixar teorin nån gång.

Klockan är strax 22 och jag tror faktiskt att det får bli en tidig kväll ikväll.

Fröken vaknar väl vid 07.00 i vanlig ordning..

Go'natt!!


Kommentarer
Postat av: Anna Engberg

Härligt att du är tillbaka på banan med bloggen igen :-) Kraaam

2012-08-13 @ 21:11:04
URL: http://hondjavulen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0