Nu sover hon

Lite mat och hon somnade hur lätt som helst. Dom gångerna är underbara. Här hemma har det varit fullt upp på sistone. Bell vägrar komma ur sin ge mig käk 2-3 ggr på natten fas, som även kombineras med separationsångest. Vilket resulterar i en jävligt trött morsa som inte får mycket gjort på dagarna.. Så det ser ut som en replika av tjernobyl ruinerna.. Dom dagar jag får avlastning städas det flitigt, för att senare på dagen dra fram igen. Tröttsamt må jag säga. Annars kör jag för fullt med min mor på kvällarna och försöker även hitta tid till att plugga teorin. Jag har klarat fas A så det går ju framåt om än sakta.. Jag ska fan ha kortet senast sista oktober!
Utlandsresan är ju som vissa av er vet avbokad, till fördel för körkortet och kanske en billigare bil. Vi ska försöka satsa på en resa tillbaka till underbara gran canaria och playa de ingles i februari :)

Forts. Följer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0