Packning

Packning bör utföras. Nuvarande sysselsättning: tv tittande med ben i kors.

Jag har packat en del så helt sämst är jag inte. Bell's mat och kläder är fixat. Och min och Ns packning är inte lika tidskrävande. Så det bör jag hinna imorgon efter jag kommit hem från "riskettan" på körskolan. Jag håller mina tummar att N röjer undan imorn medans jag är borta, och världens bästa momme har Bell. Då har han faktiskt inga ursäkter ;)

Idag som de flesta dagar har jag kört, Timrå till bydalen via motorvägen. Parkerat, backat. Rent spontant skulle jag inte säga att jag skulle fixa själv att köra ut på motorvägen, men jag är på väldigt god väg. Håller jag och morsan takten så når jag nog mitt mål innan oktobers slut. Friheten jag/vi skulle få är faktiskt oändlig. Slippa vara beroende av andra, slippa pikar och gnäll. Åhh va jag längtar!!!!!!!!!!!!!!!

Näe om man skulle sova kanske.

Hej!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hejja!! Du är en supermorsa som håller på fixa detta, såklart det kommer gå jättebra!! Träffade förresten på din sambo igår på Elgiganten :-) kram!

2012-08-16 @ 23:50:16
URL: http://Hondjavulen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0