För två

För två år sedan var det full fart på det lilla livet i min mage, vi hade nyss varit på kontroll hos bm och hört det lilla hjärtat slå.

Den julen för två år sedan vände upp och ned på allt, jag avskydde livet, avskydde alla dom gick med gravidmagar och små bebisar i vagnar. Jag ville inte leva mer. Jag ville vara med min underbara vackra ängel som så hastigt togs ifrån mig! Utan nichlas och stödet från mina nära hade jag nog också haft Neo i mina armar, varje dag var en kamp att att kliva upp. Vissa dagar låg jag bara i sängen och funderade på snabbaste sättet att dö på.. Vi bestämde oss för att resa utomlands för att inte tänka på allt och bara vara vi. Jag önskade i hemlighet att planet skulle störta..

Men som tur var gjorde det inte det, vi avlade istället det bästa och vackraste som finns. Ja, hon blev faktiskt till på gran canaria ;)

Hon är skälet till att mitt hjärta fortfarande slår, hon är hela mitt liv. Det finns absolut INGENTING jag inte skulle göra för henne!

Vila i frid vår älskade Neo, tack för att du gav oss Bell!

Vi älskar båda våra barn så obegripligt mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0