Fortsättning

Här kommer fortsättningen från förra inlägget som blev avslutat lite tvärt, men just nu är jag så trött så jag minns inte varför jag var tvungen att sluta.. Det tas verkligen på krafterna med dessa nattliga aktiviteter, plugg fram till 00.30, matning av svältvarg x2 och upp vid 7-8.. Skulle nog kunna somna rakt av just nu. Ögonlocken känns väldigt tunga.

Igår var vi på birsta och testade julbordet på Ikea, dock ingen höjdare om jag får säga det själv. Idag ska vi på birsta igen och köpa Bell's julklapp från farmor och farfar, farmor har ont och ska snart opereras så vi försöker underlätta lite för dom så gott vi kan.

Igårkväll gjorde jag andra provet i adm kursen, gick mycket över förväntan. 100% rätt och betyget A. Så nu har jag fått A på mina två prov, och inväntar rättning på första inlämningen. Spännande!

Nu ska jag väcka den sovande sambon, usch va jag längtar till måndag när det är min tur att få sovmorgon!
Tick tack, öka då klockjävel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0