Way over due

Det känns som ofantligt länge sedan jag skrev nått och det var det också.
Jag klarade svenskan med nöd och näppe känns det som! Nu har jag påbörjat Administration 1 och den här kursen flyter på lite bättre. Jag skulle som så många andra vilja he fler timmar per dygn, så jag hinner träffa mina vänner mer, plugga mer, städa ja ni vet allt sånt som man inte känner att man hinner med riktigt.
Den 14e januari börjar bell sin inskolning på dagis, på älvstrandens daghemsby, avdelning forellen. Läskig tanke samtidigt som det ska bli skönt att hinna med lite mer saker tre dagar i veckan. Jag kommer ju också vara mindre stressad över pluggning om jag kan få sånt undanstökat på dagen när hon är och har kul!

Snart är det jul och vi har handlat klart alla julklappar sedan nästan två veckor tillbaka! Skönt!!
Idag har jag och mina två tjejer varit i sulå och hälsat på hos momme. Jag bakade lussebullar och momme busade med bell.

Kommer en fortsättning snart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0