F.U.C.K

Fuck va kallt det är ute!!! Dessa dagar vill man att hunden ska ha lärt sig använda toan. Nu har ju vi uteplats, men min mindre smarta hund tyckte att just idag ska vi inte kissa på den. Var bara till att pälsa på barn och ut med vagn och hund, som tur är behövde vi inte gå långt. Just idag önskar jag faktiskt att jag bodde permanent på någon varmare breddgrad. Svensk sommar i all ära men är det verkligen värt att frysa häcken av sig större delen av året för att njuta två månader av riktig värme. Nja... För just i detta fall så är nog fan gräset grönare på andra sidan..

Nyaste nytt i veckan då, jo vi (desperata hemmafruarna som träffas varje onsdag) har beslutat enhälligt att vi lägger ner babycafe besöken. Nu sist i onsdags var det alldeles för mycket folk. Alla får inte plats så vissa stackare sitter på golvet. Så nästa onsdag blir det premiär för mig på drakborgen. Då kommer vi lägga upp rullande schema på träffarna framöver. Vi kommer nämligen träffas hos varann. Mycket bra ide.

I helgen jobbar N igen så jag får tillbringa hela långa kalla helgen inomhus med hund och bebis. Jag önskar jag hade bättre fantasi, förut kunde jag måla och skissa jämt. Nu har fantasin övergett mig så istället sitter man bara och stirra på FB. Kul liv.

Nej börja greja med nåt nytt projekt skulle inte skada.. Men vad?

Äh, nu har ni fått lite läsning igen.. Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0