Längtar

Snart är det tisdag, vilket innebär att snart är det onsdag!! Som jag längtar!!

Idag har jag varit på VC och fått remiss till ultraljud för att kolla om jag har gallsten eller magkatarr. Fick även medicin ifall jag får anfall igen innan jag fått komma på UL. Spasmofen heter medicinen. Lustigt namn.. Min kära svärmor skjutsade och hämtade så som tack bjöd vi på lunch. Och som bonus fick de pussa lite på Bell, hehe. Efter dom åkt tog jag med mig Bell ut på promenad, en lagom sväng på sådär 40 minuter. Riktigt skönt att gå ut utan att frysa snoken av sig!!!

Igår fick lilla Baby va själv i nästan tre timmar. Hon är ju tyvärr inte van att va själv så för mig var det skönt att det gick hyffsat. Jag tror hon höll sig lugn.. Jon skällde som fan när vi åkte och mär vi kom hem men hon brukar ju skälla när hon hör något utanför dörren. Har inte hört må gnäll från grannarna heller så jag får anta att hon inte skällde hela tiden. Jag vet att några tycker jag är fjantig som inte lämnat henne själv. Men jag hatar verkligen att grannens hund skäller och jag försöker leva efter mottot att som behandlar andra vill man bli behandlad själv. Sen vill jag inte gärna ha en varning för att baby skäller 4 timmar i sträck heller. Vi trivs för bra för det...

Nu är det natti natti iaf. Imorn får jag nog besök av Åsa och Felix. Ska bli trevligt :)

Ps. Skriver från mobilen så stavningsfel beror på för stora tummar ;)

Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0