3 månader!

Imorrn blir vår älskade prinsessa 3 månader. Vissa dagar går tiden verkligen för fort tycker jag, medans nästa längtar jag tills hon kan sitta med vid borda och äta, springa omkring i gåstolen. Ja vet, ta vara på tiden för dom är bara så här liten en gång. Och jag försöker verkligen göra det :) Sen på tal om liten så har jag nu satt in p-stav, vi har pratat lite om det här med nästa barn och har bestämt oss för att vänta. Iaf till nästa år med att börja försöka igen, men sen kan vi ju ändra oss, det vet man ju aldrig. Och då är det bara plocka ut staven igen och pang på röbetan.. Imorgon är det även 2 år sedan jag och N förlovade oss. 2 år sedan vi var till Helsingfors med Ida och Tommy och drack champagne fram i fören på båten, Jag och N trädde på varann ringar och skålade och lovade att vi nån dag skulle gifta oss. Varken jag eller N är ju mycket för traditioner så giftermål inom ett år kändes lite passe´. Vi gifter oss den dagen vi har råd och känner för det :) Som ni märkte i förra inlägget är jag inte överens med blogg.se ang att lägga in bilder och text i samma inlägg. Blir även galen över att jag skriver i stycken men det blir inte så när inlägget väl är upplagt. Otroligt irriterande. Sanart är det iaf Onsdag igen och vi får träffa alla underbara mammor och bebisar igen. har även bjudit in en tjej som heter Emma som är beräknad till på fredag, man vet ju själv hur otoligt tråkigt det är att gå omkring som en flodhäst och bara släpa fötterna efter sig. Så jag tycker hon ska joina oss så hon får träffa lite galna människor istället för att sitta hemma. Jag kommer ju iaf tjata dit henne när hon väl levererat sin guldklimp så då kan hon lika gärna hänga på nu och lära känna alla, hehe. AV denna dag återstår tvätthängning och kanske se nån film. Kanske tar mig an att baka tekakor igen. Only time will tell. Adios sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0