Gokväller!

Äntligen är projekt uteplats påbörjad, som att jag inte har nog att göra.. Ärligt talat så kvittar det, för det kommer bli så sjukt bra! Bilder kommer när det är klart, har för mig att jag har en "före" bild också. Från när vi flyttade in. Hursomhelst så har dagen fördrivits med att måla 126 meter plank, sen hem och riva det gamla och ruttna staketet, montera upp stolpar. Så nu återstår skruvning :)
Kan inte ta åt mig all äran för min underbara och snälla pappa har ju hjälpt mig (som alltid)!
Bell har fått vara med momme och bonusmoffa hela dagen, de var på Ica maxi och sen en sväng till sulå. Hjärtat mitt hade knappt sovit på hela dagen så hon somnade som en klubbad säl vid hemkomst vid 17, och sov till 21. Nu harhon varit vaken med oss till nu. Man kan väl säga att sovtiden har blivit aningen rubbad. Men vad gör det om hundra år, när allting kommer kring!

Är väl bäst man passar på att sova lite.

Godnatt, Au revoir, night night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0