Hur ska jag lyckas????

Hur i hela helvete ska jag lyckas ta körkortet, körningen är väl en sak men teorin känns just nu som mount Everest.. Försöker läsa och göra testerna på körskolan men det är fan ingenting som fastnar. Jag blir avbruten titt som tätt av en förkyld liten tjej, och det är så tråkigt att läsa så häromdagen somnade jag sittandes framför datorn när jag höll på med testerna. Hur ska jag få tiden att räcka till?? Och mitt upp i allt måste jag ta tag i vad jag ska göra när mina mamma dagar är slut, i september!! Ja dom välbetalda dagarna iaf, fattig dagarna har jag ju kvar.. Jag har ju ett hum om vad jag vill pyssla med, men att nå dit.. Tanken på dagis skrämmer riktigt skiten ur mig, Bell kan ju inte ens krypa än! Och där är vi tillbaka med tiden igen, den går alldeles för fort! Jag hinner inte!!!!

Midsommar är över ännu en gång, och det blev en lyckad kväll med härliga gäster. Många skratt och i mitt fall, många cola. Ja jag höll mig nykter, visst hade jag kunnat tagit en cider men jag tycker det är onödigt och speciellt nu när prinsessan är dålig. Så nu är jag uppe i tre nyktra midsommrar på raken. Första väntade vi Neo, andra Bell och nu ville jag helt enkelt inte. Alla gäster (utom ulli) samt nichlas gick ut hårt redan vid sill lunchen så vid 00.00 låg de kors och tvärs helt utslagna i soffan och jag fick återigen vatten på kvarnen varför man hellre tar en cola eller annat alkoholfritt. Imorse mådde jag toppen medans nichlas inte mått så dåligt på några år. Rättvisa! ;)
Men snäll som jag är tog jag hund och dotter, hämtade syster och tog en promenad ner till varvet. Bell fick gunga och baby jaga bollen. Alla nöjda!

Äh nu pladdrar jag bara för att jag inte har lust att läsa djävulens påfund teori boken. Men men, back to work.


Kommentarer
Postat av: Anna Engberg

Klart du fixar teorin!! Säg till om du vill ha; stöttning/barnvakt/skjuts/kaffekompis så ordnar vi det!:-)

Credd till dig som drack cola!!!

2012-06-24 @ 23:33:23
URL: http://hondjavulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0