Larm ställt 08.30

Aktuell väckning... 07.12. Tack min lilla prinsessa.. Nu är vi ju vakna och hyffsat pigga så det är bara ta sig an dagen. Vi ska ju träffa mammor och goungar idag på drakborgen! Som vi har saknat dom!
Lunch, surr och förhoppningsvis glada ungar! Lovely! Annars händer inte så mycket nuförtiden, ändå tycks dagarna försvinna på löpande band! Det ska hinnas övningsköra, pluggas teori, busas, matas, städas, tvättas. Så vill man ju även hinna njuta lite av sommaren.. Så jag finner mig själv med att inte ha tid till så mycket annat.
Jag har redan börjat oroa mig över packningen till Turkiet (!).. Två veckors ombyte till en 10 månaders.gärna mat och blöjor ska också få plats, eftersom jag hört att den varan är ganska dyr i turkiet.. 2 månader kvar att fundera så det ordnar sig nog ;) jag är nog en liten aning kontrollfreak.

Göra sig klar var det.

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0