Oops

Jag är ledsen att jag inte bloggat, men jag har faktiskt haft bättre saker för mig på sistone. Tex det minnesvärda dopet av vår älskade prinsessa. Ingen gäst kommer nog glömma det heller.. Det tackar vi nog mest Bell's fadder Johan för som bestämde sig för att stjäla showen och svimma. Han tippade baklänges som en redig fura. Och det bästa av allt är att vi har det på film!! (ja ni vet att jag är aningen sadist och skrattar hutlöst varje gång jag ser klippet) i övrigt så var Bell super duktig och ville helst bada i vig vattnet, prästen gick med på att hon plaska lite med händerna. Mot slutet var hon lite kinkig men inte så konstigt när hela dopet blev fördröjt tack vare Johan. Min kusin sjöng två låtar som vi valt ut och det blev "älskade barn" och "välkommen hem". Hennes sång var klockren och hon orsakade även några tårar hos vissa gäster. Fikat efteråt gick smidigt tack vare all hjälp, och presenterna ska vi inte ens tala om, herregud va fina presenter hon fick!! Smycken, kläder, presentkort, pooler, bollhav, badankor och mer därtill. Som en för dagen duktig och organiserad mamma skrev jag ner vad alla gäster gav i hennes dopbok, där även alla fick skriva en liten hälsning till Bell. Boken kommer hon få sen när hon blir äldre och kan läsa, ett litet kul minne :)

Vad har vi gjort mer, övningskört, promenerat, lunchat, utstått satans fotbolls matcher, somnat sittandes framför teoriplugg vid datorn, grillat.. Jag har garanterat glömt lika många saker som jag skrivit, men ni känner ju mig ;)

Tanken var att jag skulle lägga upp massa bilder från dopet, men jag bloggar från mobilen just nu för jag är så sjukt intresserad av Sverige matchen. Så ni får två som Åsa mmsat till mig sålänge.

Enjoy!


Kommentarer
Postat av: Anna Engberg

Åååh vad fint ni verkar haft det :-)

Vad roligt!!

men vad hör jag... ska du ta körkort Maria?? :-)

Hejja!!

2012-06-15 @ 22:46:54
URL: http://hondjavulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0