Det är väl lika bra..

Ja när man ändå sitter här och försöker natta en liten dam med vilja kan jag ju passa på att uppdatera lite. Bell har visat en grinig sida de senaste dagarna, så mitt humör är väl inte på topp. Skuta röka helt gick åt skogen så istället fortsätter jag ta tabletterna och drar ner. Från att ha rökt typ 15 om dagen så är jag nu nere i ca 5. Och jag är stolt faktiskt. Nu måste jag lyckas bryta de där sista "vane" ciggen. Efter maten och morgon och kväll..

Annars har jag haft en superdag idag, först hängde vi på låset på babyproffsen som fyllde 5 år och hade massor med erbjudanden. Det blev en sulky för mig och Bell och några tallrikar. Hade jag haft mer pengar hade jag ju handlat mer såklart men det är ganska långt kvar tills lön så vi tog det lugnt på "handla onödigt men sååå fint fronten". Efter shopping blev vi inbjudna till Anna och Wille på fika. Många skratt!! Sen bar det iväg hem till Timrå igen för ombyte och en timmes promenad, där det diskuterades allt mellan snor och hus. Efter promenaden tog jag tag i dammsugningen som var behövlig! Man kan säga att om det hade varit is inne så behövde man inte oroa sig för att halka, så mycket grus var det. En måltid senare bar det iväg ner på tårta på varvet, världens bästa mamma fyller ju år idag!

Btw, nu har Bell somnat, så nu får ni Inge mer :P

Okej, en bild eller två då.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0