Ursäkt

Ja inläggen har inte direkt haglat på sistone och det ber jag om ursäkt för. Mycket har hänt den senaste tiden, både positivt och negativt. Det positiva är ju att den 5 september sticker vi till Turkiet i två veckor! Baby blir hemma med Strappa som förhoppningsvis ska bo här medans vi är borta. Den negativa delen är att min syster fått cellförändringar. När jag först fick höra det fick jag panik och tänkte det värsta såklart, men efter lite research känns det aningen bättre. Tycker så synd om henne, hon ska fan drabbas av allt denna stackare. Epilepsi, språkstörning, eksem, och nu detta. Jag har säkerligen glömt nåt annat skit hon har... Men jag är imponerad av henne, trots alla motgångar så är hon glad, snäll, ställer upp, hon låter sig inte hindras av nån eller något. Jag kan verkligen skatta mig lycklig som har henne, och alla andra som stöttar mig och skänker mig glädje varje dag.

Jo just ja, kapell och prälle inbokad. 9e juni blir det. Inbjudan ska jag börja pillra med så snart som möjligt.

Nu är det visst en liten vacker tös som är utsvulten... Igen.

Until next time!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0