Då var det dags igen då

Så var den här igen då.. Förkylning för min älskade prinsessa. Tycker så synd om henne, hon hostar så hemskt såhon vaknar och gråter, äter dåligt gör hon också :(
Denna vecka blir en prövning utan dess like iaf, Nichlas åker imorn vid 14 och kommer inte hem förrän söndag kväll vid 22. Önska mig gärna lycka till, det kommer definitivt behövas med en stor gnutta tålamod. Tyckte det var kämpigt när han var borta en natt. Ojojoj.. Tur vi har våra familjer som stöttar.
Usch nu börjar jag få ont i ryggen av att sitta i soffan och skriva på min lilla Pinky, aka iPad ;) I löööve it!! Synkad med mobilen och datorn, vad mer kan man behöva.. Jo en tv jag kan kontrollera med "Pinky" kanske? Höhö!!

G'natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0