Vart försvinner tiden??

Man kan tycka att som mammaledig har man en del tid över, men så är inte fallet. Just nu är det fullt upp med dopet och allt som hör det till. Sen övingskör jag ju för glatta livet, försöker hinna med teorin men den hamnar tyvärr lite långt ner på listan. Man ska ju faktiskt ta hand om ett barn och ett hem också och det tar sin lilla tid. Men jag njuter faktiskt, hellre att mina dagar är överfyllda med saker att göra än bara sitta hemma och ta hand om Bell och städa. Så fort dopet är avklarat blir det intensiv pluggning på teorin. Jag vill verkligen ha körkortet innan vintern. Det skulle ju liksom underlätta livet en aning.

Gtg!
Bell håller på att trassla in sig i internet kabeln!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0