Lyckad lördag, misslyckad onsdag.

Lördagen blev allt jag hoppats på och ännu mer! Jag hade jättekul! Showen var helt fantastisk och underhållande!!
Maten var god, sällskapet perfekt! Vi hamnade på Oscars efteråt efter en liten kötid på 40 min. Där fick vi se alla artister på "nära håll". Jisses va uggla är kort, med sitt hår är han lika kort som mig, dvs 164.

Till idag då, efter halkbanan fick jag ju mycket bättre självförtroende. Det tog min körlärare idag. Vet inte alls vad det var med henne, fräste och gnällde på mig. Allt jag gjorde var fel och även det hon lärt mig.. Så nu är jag tillbaka vid fotknölarna igen och funderar allvarligt på att avboka alla körlektioner, betala för att må dåligt? Näe idag var hon en dålig lärare faktiskt. Nu har jag tre dubbel lektioner nästa vecka, tror ni inte jag klarar av stadskörning efter det? Hon menade på att det blir för lite, och kör jag inte mer i stan privat så måste vi boka in mer lektioner. Up yours, ni får inte krona till.

Nu ska jag diska, sen njuta av greys på tvn.

// surläpp


Kommentarer
Postat av: Den äldsta kusinen!

Shit vilken knepig körlärare du verkar ha, näe inte en spänn till! Stå på dig! Ja showen va hur skoj som helst, dock for vi aldri på Oscar, hade ju en lååång väg hem! Hare gott!

2012-10-11 @ 08:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0