Vuxen

Körkortet är äntligen mitt. Och ärligt talat så känner jag mig lite mer vuxen än innan. På nått sätt..

Igår var utan tvekan en STOR dag i mitt liv, Bell's 1 års dag, klarar uppkörningen och sen på kvällen så gör bell som pappa sin och går helt utan stöd på sin ett års dag!! Magiskt!! Hon bara släppte momme och tog några kliv tills hon insåg att Ojdå ingen som håller i mig, och satte sig på rumpan. Sen var bollen i rullning och sen dess har det tränats fram och tillbaka mellan mamma momme, mamma moster och mamma moffa. Kvar är pappan som tyvärr inte var hemma, han väntas om ca 1 timme och han är efterlängtad. Det kändes lite skumt att uppleva en av de viktigaste stunderna i mitt liv utan att han var med. Visst jag ringde ju och berättade att jag klarat uppkörningen men just att få komma hem och få en riktig Bamse kram som bara min N kan ge.

Får ta den nu istället. I helgen är det kalas så jag har egentligen inte tid att sitta och blogga, men med hårfärg hela skallen så är man lite begränsad ;)

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0