Lunka på

Ja dagarna rullar på, jag vet knappt vilken dag det är längre. Nichlas har jobbat nonstop sen Norrfällsviken, och det är inte bara han som är slut. Bell har ju varit förkyld igen, men det verkar ha gett med sig. Nu är det min tur istället. Suck. Inte blev det nått plus den här månaden heller. Istället kom de två M:en. Bara att ta nya tag nästa ÄL.
Just nu sitter jag på sängen och gungar spjälsängen frenetiskt. Vi törs inte sova ner henne i vagnen med liggdelen längre då hon börjar kravla sig ur den. Så de senaste dagarna har vi börjat med nya rutiner, och man kan väl säga att det varit en hel del protester. Ända tills hon somnat. Hon verkar sova bättre i sängen. Alltså färre nattmål och det jublar jag över!!

Äh nu hoppas jag hon somnat, det är tyst och stilla iaf.

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0