Mer tänder

Jag tror det är på väg mer tänder för lilla fröken, hon har grinat i princip hela dagen och gräver sig i munnen. Jag tycker inte jag ser nått men jag får ju nästintill bända upp läppen om jag ska se nått för frivilligt existerar inte. Kommer det så kommet det. Nu har vi fått kallelse till tandläkaren också. Jag gruvar mig bara lite jättemycket! Jag menar om inte jag får kika i munnen vad är oddsen att sadisten med gummihandskar och munskydd får typ.

Just nu skulle vi suttit i ett varmt turkiet, visst hade det varit skönt men att komma hem pank är det inte värt. Bättre med körkort istället! ;)

Imorgon åker vi på hudik marknad. Jag ska köra! Mamma bredvid, Bell och Örjan bak. Kan bli spännande som körskole läraren säger. Efter marknaden bär det troligast av till en megastor loppis i bjuråker. Som tur är så är moffa hundvakt, vill inte att baby stackarn ska sitta i bilen hela dagen. Nä hos moffa får man busa järnet istället!

Dags att återgå till en väldigt ledsen tjej.


Kommentarer
Postat av: Ida

Du är så duktig med körkortet. Är så stolt över dig!

2012-09-09 @ 16:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0