Rätt

Jag hade rätt, nu har det spruckit fram en till tand, denna gång i överkäken. :)

Imorgon är det dags för körlektion på checkers igen. Bokade av ena så nu blir det bara en enkel lektion. Jag har nämligen förhoppning att min lärare ser att jag kört som fan sen sist och att hon bokar in halkbana och uppkörning. Håll tummarna för mig, jag har verkligen inte lust att lägga mer pengar nu. Det räcker att dom nu höjt teoriprovs avgiften från 220 till 325. Halkbana och uppkörning har också höjts har jag för mig.. Sammanlagt har jag hittills kört 11 lektioner, gjort riskettan. En summa av ca 6100. Kvar är teori 325 kr, halkbana 2300 kr, uppkörning 1800 kr om jag inte minns helt galet. Mitt körkort kommer alltså kosta ca 12 000 i runda slängar om jag nu inte behöver så många mer lektioner. Det är ju helt jävla sinnessjukt!!!! Det har verkligen blivit en klassfråga att ta körkort.

Btw, ni håller väl alla fingrar, tummar, tår, öronsnibbar och alla andra lyckobringande kroppsdelar att jag får komma på intervju hos hovrätten, och sen även att jag får jobbet! Annars jävlar får ni spö! ;)

Är väl lika bra att krypa ner i sängen så man inte är helt lost in space imorn.

Åh just ja! Nichlas fyller år idag och jag överraskade med att göra middag när han kom hem! Han uppskattade det väldigt mycket, för som ni nig vet vid det här laget är jag noll intresserad av att laga mat. Det är alltid N som står för den delen i hushållet. Bortskämd, nja kanske lite.

Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0