Droppnål och kateter

Förberedd inför kejsarsnitt!
Klockan är 06.37 och världens gulligaste bm Lena (var med när Neo föddes) har satt droppnål och kateter.
Jag har en vidrig smak i munnen efter gårdagens sömntablett och måste ju vara fastande så en god skvätt trocadero får jag ju inte förlusta mig med heller, och jag vill helst inte lämna sängen för att borsta tänderna, så jag får väl snällt vänta tills N kommer.

Idag är dagen D och jag har fortfarande inte begripit det. Jag slapp iaf bli sövd, nu måste jag ju dock ta ryggmärgsbedövning och den brukar inte vara så trevlig heller faktiskt.

Man kanske ska försöka slumra lite innan N kommer strax före 8.

Godnatt/Godmorgon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0