Gårdagen

Igår fick jag mycket besök! Det var så trevligt! Men allt har ett pris sägs det ju..

Började få lite ont i de nedre regionerna vid lunch, men valde att ignorera då jag såg fram emot mitt besök kl 14 och så gärna ville komma ut en stund.

Smärtan höll i sig under alla mina tre besök, och när alla åkt hem fick jag ta tjuren vid hornen, efter toa besök började det sippra igen, blodblandat..
CTG togs, allt såg bra ut så när som på en sammandragning. Febern låg på 37,7 och det fick fart på bm, hon tog blodprov för att kolla infektion.

Ett par timmar senare hade smärtan avtagit och febern gått ner, blodprovet visade liite högre än de föregående jag tagit.

Ny dag och inte lika ont, men det sipprar.

Jag hade hoppats på permis hem några timmar men det är bara glömma.. 11 dagar till innan snittet. På detta fina rum, med den sköna sängen.

Halleluja!

Tror jag ska ta en joggingtur så kanske det händer något för jag vet inte om jag fixar det här mycket längre :'(


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du är stark <3

2013-08-26 @ 18:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0