Namn

Ja när man bara sitter/ligger i denna cell så florerar ju tankarna. Nu verkar det som om det är som mest två veckor till vi får ut våran lilla skatt. Då är vi i v 35+0.. Men detta gäller ju bara om bebis vill stanna i magen tills dess..

Iaf, så har ju jag och N funderat lite namn men har inte så jättemånga alternativ än. Vi har två som vi fastnat för, jag för det ena och han för det andra såklart. Så nu söker vi lite mer alternativ. Hittade en sida igår med ovanliga och vissa riktigt fina. Så nu ska jag skriva ihop en lista på de jag gillar mest och Nichlas skulle göra likaså tills vi ses senare idag :)

Ja, det är väl min höjdpunkt idag, vi ska även hälsa på på prematur avd.

Är lite nervös över känslorna som kommer komma dock. Men jag har ju min klippa med mig!

I övrigt har det inte sipprat mer fostervatten sen i förrgår så jag hoppas jag kan få lite utomhus permis idag och bli utrullad och bara få känna en liten bris av hösten.
Ni anar inte hur detta tär på mig att bara va inne i detta rum..

Crap!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0