Av erfarenhet

Ledsen över den obefintliga uppdateringen på sistone men det har sin förklaring..

Av erfarenhet vet jag att en graviditet kan sluta katastrofalt när som helst så jag går emot alla oskrivna regler om att inte berätta något förrän i vecka 12.

Bell ska bli storasyster, jag är i vecka 6 och bf är ca 5 oktober.

Nu vet ni det. Och ni som läser det här behöver inte springa vidare med det utan jag berättar för dom som inte läser bloggen vid ett senare tillfälle.men jag vill göra det själv så var snäll att respektera detta.
Våra familjer och absolut närmsta vänner vet redan.

Nu hoppas vi på ett tidigt ultraljud!

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis! Verkligen jätteroligt!!!

2013-02-06 @ 15:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0