En sak i rätt riktning

26/2 ska vi på ul.
Och det är faktiskt inte pga nojja denna gång utan eftersom jag åt pergotime så måste man kolla om det är fler än 1 foster. Vi hoppas på 1, men är det två ja då får vi gilla läget, huvudsaken allt går vägen.

Just nu känner jag mig trångbodd, jag vill ha större. Men för att få lån måste jag ha jobb, så vi har börjat fundera i banorna att man kanske kan hyra ett hus?

Så vet ni av något som är på 3-4 sovrum hör av er!!!!

Annars har vi nyligen avverkat en förkylning på bell och hon verkar ha smittat mig så jag snyter mig för glatta livet. Men allt handlar om att inte känna efter mycket, ni vet tvärtom mot för hur karlar hanterar sin förkylning ;)

Nu har jag en underbar prinsessa som vill komma upp ur badet, eller vill och vill, hon måste!

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0