Vecka 8

Ny vecka igen..
Dock tycker jag veckorna går snabbare nu än med både Neo och Bell. Nu händer det något varje dag så man hinner nätt och jämnt andas.
Idag är det söndag och vi har varit på gåbingo med momme, plastmoster, baby och Bertil. Ingen vinst men fantastiskt väder så det gick ingen nöd på oss.
Igår var en dag med både glädje och sorg.. Först firande av min fina svägerska som fyllde 30 med god middag och underbart sällskap. Tyvärr fick vi tråkiga nyheter under kvällen, att en väns pappa gått bort. Vi beklagar hens och hens familjs sorg. Vi kunde tyvärr inte göra så mycket mer än att berätta för hen att vi finns bara ett telefonsamtal bort.
När en sådan sak händer blir man påmind om hur skört livet är och man verkligen ska värdesätta varje dag man får med sina nära och kära.

Imorn är det iaf måndag och jag kommer att få plugga arslet av mig eftersom jag ligger efter igen. Men jag har bara mig själv att skylla eftersom jag har tagit ledigt från det i helgen. Ska sitta ikväll och plugga också efter min lilla underbara prinsessa somnat. Har jag tur hinner jag ikapp och kan kanske mysa i soffan en stund ikväll iaf.

Den 25e är det prov i den här kursen och jag börjar redan bli orolig.

På fredag borde jag få veta om jag kommit in på utb jag sökt och om den ens blir av. Så håll tummarna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0