Bvc i Timrå

Jag har ett tag nu funderat på att byta Bvc eftersom de är svåra att få tag i, otrevlig när man väl kommer fram och lyckas inte ringa upp när man lämnat telesvar. Men idag är måttet rågat. Bell skulle ta sin 18 månaders spruta idag 13.45. Ja, hon är snart 20 månader -.-
Nu till saken.. Vi är där i god tid och får komma in ganska exakt 13.45. Kl 13.53 är vi på väg därifrån. Jag klär av henne och de väger och mäter, ger henne sprutan och sen springer sköterskan ut med Bell's skor i väntrummet. Hon ger mig Bell's onepiece och strumpor i knöl medan jag står och är mest förvånad. Ha det bra, hejdå. Sen står jag i väntrummet med bell iförd linne och blöja.. Jag får klä på henne i väntrummet. Det tycker inte jag är acceptabelt. Så nu är det byte. Och nej, nästa barn var inte där än eftersom det var en vän till mig och hennes dotter, som vi mötte på parkeringen, så sköterskan och doktorn behövde inte köra ut mig pga stress.


Kommentarer
Postat av: Ida

Det hade inte spelat någon roll om det hade stått en kö utanför dörren, det är inte acceptabelt att du ska behöva klä på jäntan i väntrummet! Men Timrå vc/bvc i ett nötskal..! Därför se vi ljustadalens vc/bvc. Underbara läkare och bm :)

2013-06-16 @ 22:03:50
Postat av: Mikaela

Nä det där är inte på nått sett acceptabelt, ni gör helt rätt!!

2013-06-17 @ 13:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0