Den här tiden imorgon

Imorgon denna tid sitter jag förhoppningsvis ute på däck och tittar ut över Stockholms skärgård. Om jag inte dör i någon trafikolycka på vägen ner. Jag ska ju köra egen bil ner och nerverna är utanpå kroppen! Bell får åka med momme och Örjan i deras bil medan jag och Nichlas åker min. För säkerhets skull. Ja ni tycker nog jag är löjlig men jag har bara haft körkortet 8 månader och den längsta tur jag tagit var till norrfällsviken.. Sthlm innebär massa trafik och flera körfält.
Om vi nu överlever ska det blir underbart med en liten getaway! Och vädret verkar bli på vår sida!
25 grader varmt på vägen ner och vi har ingen AC i vår bil. Halleluja!!!

Midsommar är iaf över för iår och den blev precis så bra som jag hoppats. God mat och härliga gäster! Bell var så vacker i sin sommarklänning!
Dagen efter åkte vi till galtström och överraskade momme! Vi åkte ånglok, åt och åkte hem. En perfekt liten utflykt med min egen lilla familj!

Nu måste jag återgå till packningen.

Adios, och förhoppningsvis kommer fler inlägg om jag inte förolyckats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0