Snön är ett minne blott

Snön har försvunnit och jag har tillochmed klippt gräset en sväng. Bell älskar att vara ute och blir helt galen om hon måste gå in! Helst ska hela hennes rum vara utomhus så en hel del av hennes leksaker har fått vara ute på rastning ;)

Magen växer verkligen så det knakar!!! Det sparkas och sprattlas och jag hade nästan glömt vilken creepy känsla det är, samtidigt som det är väldigt mysigt.

Min vikt har jag valt att ignorera helt hittills och jag diskuterar frågan inombords om jag ska kolla eller bara vänta tills bm säger att vi måste kolla.

Dagar och veckor springer iväg. Vi har hunnit vara i fantastiska norrfällsviken och härnäst väntar en kryssning till Riga. Jag, N, Bell och momme och Örjan ska åka iväg och äta gott och kanske handla lite :)
Det kommer dröja ett tag innan vi ger oss ut på något liknande äventyr efter bebis kommit så vi passar på nu.

Vad mer då?
Det känns inte som det händer så mycket intressant i mitt liv just nu, skulle dock behöva mer timmar per dygn för att hinna med allt det ointressanta..

Until next time!
Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0