10

Vecka 10 och jag skojar inte när jag säger att veckan galopperade förbi.
Veckan har bestått av organiserande av flytt samt flytt och flyttstädning. Åt pappa. Han har äntligen flyttat från den vidriga lägenheten på 4e våningen utan hiss. Gissa om man fick bröstsmärtor efter att ha gått upp till han, då kan ni även gissa hur kul det varit för dom som burit tungt nu under flytten.. Jag bar bara lite lättare saker, och det räckte kan jag lova!!
Vi hann även med ett tidigt ul i tisdags, vi såg ju inte mycket men doktorn såg bara ett litet hjärta som pickade så det var en rejäl lättnad!!

Tyvärr måste jag tvätta håret på det vackraste jag har så hon inte blir rastlös och ger sig på att kliva ut badet själv..

Så hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0