Antagen

På måndag börjar en ny epok i mitt liv. Jag blev antagen till utb jag vill gå. Men det är ju både för och nackdelar, bell måste börja heltid på dagis och baby skäller ju konstant när hon blir lämnad själv så vi måste ordna med hundvakt eller investera i ett antiskäll halsband. Så det är med lite ångest jag börjar på måndag.

Hur är livet annars då?
Allt rullar på och bell utvecklas så fort så jag vill bara gråta för hon växer och blir stor så fort!

Jag och N käbblar mer än vi nånsin gjort och det tär på oss lite mer än jag trott. Men vi hoppas att det har med hormonerna att göra. Nichlas är lite less på jobbet också, eller inte jobbet i sig men det byggs tydligen om och är lite kaosartat så det är väl sura kunder han är less på, synd bara att det går ut över vårt förhållande..

Dags för sköljning av min största kärlek någonsin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0