Måndag och ny vecka

Återigen sitter jag här på toan medans bell badar. Inget nytt på graviditets fronten. Mer än att jag fått högre dos på de satans sprutorna, från 7500 till 10000.. Testa i två veckor och in och lämna nytt blodprov. Efter denna graviditet hade jag även tänkt ta tag i utredning ang det förhöjda värdet på ledsjukdom som de hittat. Min doktor på kvinnokliniken tyckte det borde göras en ordentlig utredning iaf.

Min bm har ordnat så jag ska få prata med en Aurora bm lite senare i grav. Eftersom förlossningen med bell var aningen kaotisk. Jag hoppas även att det ökar mina chanser till igångsättning även denna gång..

Skolan då, jo den rullar på och jag med den. Inget riktigt svar på hur vi ska lösa allt än så jag tar det dag för dag.

Igår efter N slutat jobbet åkte vi till min underbara pappa som hade haft baby sen i lördags, vi hämtade henne och åkte vidare till min underbara mamma och blev bjudna på langos. Åh det var superbt, fick riktig sommarkänsla. Ni vet stå och köa 45 min i gassande sol och sen betala alldeles för mycket pengar för denna flottiga friterade läckerhet. Gott var det! Som fan!

Jag funderar på att slinga håret ljust, vad tror ni om det?

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0