Sjukhuslunken

Istället för vardagslunk så har jag sjukhuslunk. Humöret börjar gå mer uppåt iaf så någon depression var det nog inte.
Sköterskan inatt var så himla gullig och försökte peppa mig, hon trodde inte vi skulle bli kvar här länge till, och det kändes sååå skönt att höra, även om det är läkaren som bestämmer så bara att höra orden gav mig lite ny energi.
Amningen inatt gick bra, läkaren ville att vi gör avdrag på hur mycket hon får i sonden beroende på hur länge hon ammar. Så inatt Gjorde vi 5 ml avdrag och likadant nu på morgonen. Hon ska ju äta sammanlagt 41 ml så det är inte mycket, men hon går upp bra i vikt så något går ju framåt iaf.

Dags för mig att fylla på reserverna också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0